I'm in peace

Jag minns för ett tag sen när jag hatade mitt hår. Tyckte det var hemskt, tjockt och ville ha tunnare och rakare. Men nu ska jag faktiskt vara helt ärlig. Nuförtiden äääälskar jag mitt hår! Har insett att tjockt hår är något man ska vara glad över och inte klaga på. Alla med tjockt hår hatar sitt hår haha, sluta med det för de flesta vill ha tjockt hår men kanske inte har det.

Dock så ser jag inte bra ut i kortare hår för att jag som sagt har tjockt hår och det blir typ som en aa jag kan inte förklara det men det är skitfult.. Så väntar på att mitt hår blivit långt! Folk med tunnt hår passar bättre i kort.

Haha nu tkr säkert alla att det här är fetaste egoinlägget, men man ska ju få vara stolt över vissa saker och skriva positiva saker om sig själv ibland också! :)

Tumblr_lkxe5wjst41qf5v6jo1_500_large
Haha okej det här var lite överdrivet tjockt.. Twiggyyy :D <3

Tidsinställt, skriver 11/6-2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0