Sista inlägget?

Tänker lägga ner bloggen. Orkar inte blogga mer. Hare bra alla, puss. Kanske börjar blogga här igen nån annan gång.

Haha nej skoja, men jag har skaffat ny blogg!

catchy.webblogg.se

Tyvärr mina vänner, så bloggar jag på den under lösen! Det är bara att fråga på facebook, msn, messa eller vad som helst. Alla jag lixom "känner" eller jag iaf vet vem de är får lösenordet och användarnamnet!

Men ni ska se att det blir roligare läsning, för.... JAG LÄGGER IN ANSIKTSBILDER, WOHOO!

Blir lite sorgligt att inte blogga här nån mer.. Det här är lixom min blogg nu, verkligen känns som min you know. Men men en ny start blire! Och som sagt ansiktsbilder. Mindra läsare dock, men det priset betalar jag gärna för en roligare blogg :D

HARE BRA OCH FRÅGA MIG OM ANVÄNDARNAMN OCH LÖSEN SOM SAGT, VEM NI ÄN ÄR, BARA JAG VET LIXOM VEM NI ÄR :)

Puss och kram, för sista gången.

Kommentarer
Postat av: Sassu

Eeehy... langa lösen...;)<3

2011-08-01 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0