Sometimes I really start to forget you. But then I see those pictures again and you're all back in my mind again. Im starting to think that burning them up would maybe finally release me.

Tidsinställt.

Jag har tänkt lite. Och jag har kommit fram till att bilder kan vara en sjukt stor psykisk smärtfaktor. Verkligen asså bilder kan ge en så mycket känslor... Tillexempel om du vart med nån tidigare och sen plötsligt tappat er vänskap. Sen så tittar du i gamla album på datan och ser allt ni hade. Fan asså det kan få mig att må så himla dåligt att titta på gamla bilder. Försöker att inte tänka att skit vi hade så mkt och nu ingenting för det får mig att vilja lägga mig på marken och gråta. Tänker tillbaka och minns hur jag hade det för jääättelänge sen. Tittar på alla gamla bilder. Det var inte så mycket bekymmer då.

Fyfan, jag var så lycklig.
Vad hände?
När började vi glida isär?
Var det mitt fel?
Varför slutade det såhär? 
Hade jag kunnat göra nåt för att hindra det?


Sjuan. Har förändrats så sjukt mycket sen dess... Vet inte om det är bra eller dåligt, men alla förändras ju. Man kan inte förbli som ett barn hela sitt liv. Man växer upp och mognar och det är inget man väljer.


Negative - Jealous sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0