Stop for a minute and smile



Åååh det är så mysigt att sitta inne på ett kafé och dricka nåt varmt när det regnar ute! När jag och Rebecca var i Finland så skulle vi till en affär och kolla och när vi kom ut ösregnade det. Först kuta vi runt (Fast jag dansade och hoppade omkring iofs hahahah. Jag älskar att stå i regnet.) och gick till andra affärer för att få skydd från regnet. Sen kom vi på att vi kunde fika så vi drog till Coffee house. Jag köpte en liten rund boll (munk egentligen dådå) och chai latte (ett måste varje gång jag fikar hahahha). Sen satt vi där och tittade ut på alla som gick och frös i regnet, haha. Men det var skitmysigt!

HAHHAHAHAH måste bara berätta oxå att när jag beställt klart och skulle gå och sätta mig (Rebecca hade redan satt sig) så rullade min munkboll ner på golvet från tallriken HAHAHHAHA jag dooog. Det var sååå pinsamt. Sen typ garva jag och gick till Becca och lämna munken där och fråga jag vad jag skulle göra. Sen titta jag till kassan och där stod en gubbe som beställde och typ smågarva och sen pekade på bollen som han lyft upp och lagt vid kassan hahahahhah. ÅÅÅÅH SÅ PINSAMT. Men gick tillbaka till kassan sen och ba:
"Ursäkta, men jag tappade min munk på golvet"
HAHAHAH fyyyfaaan. Men sen sa han i kassan att jag fick ta en ny.

Men men som sagt mysigt att sitta inne och fika när det regnar! :)

Tidsinställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0