All the people tonight put your hands in the sky


HAHAHHAHAH DÖÖÖÖR! Venne vad de skulle göra typ skrämma han eller nåt och så kommer han ut och ser de hahahah, busteeeed! Han hette Paul eller Påååål och hans fru var blond hahaha. Too much information...?

Helluuu folket!

Igår kom Jonna, Olivia och Julia hit först. Sen grillade pappa mat till oss och vi väntade på Annabel. Sen satt vi fyra ute och åt och så och sen när vi ätit klart kom Annabel hahahahha.. Men ja det var jättekuuuul!
Sen hyrde mamma lokalen till oss så vi slagga där efter att vi vart ute på gården ganska länge. Fast aa man kan inte direkt säga att vi sov hahaha, sov typ 1 timme.
Först kolla vi på film. "Allt för min syster" såg vi, ska säkert vara sorglig men mina asgarv som jag försökte hålla inom mig förstörde lite hahahah. Sen efter det festa vi, hahahahah nej men aa vi flumma och jag var helt störd vettefan vad det var för fel på mig. Men sen så typ uppdatera vi på facebook varannan sekund vad som hände. Om det var för att vi hade tråkigt eller för att att uppdatera är kul vet jag inte. Jag hade iaf kul haha. Men sen kolla vi på tv där och så, nåt random djurprogram med BITTERSPREJ på bröstvårtorna så inte hunden skulle nafsa på de hahahahaha. 
Men aa sen började det ljusna och vi gick in i sovrummet och chilla där med musik och så. Julia somna, så himla gullig! Men aa vi alla sov sista timmen/halvtimmen vi var där ändå. Jag vill inte (asså jag var skittrött men blir ju svårt o vakna då) och jag typ kolla på tv själv ett tag, sen pallar jag inte mer och tittar vad alla sysslar med och så ser jag Jonna och Olivia typ ligger och sover jag ba huuuh. Sen kolla jag i rummet och där låg Annabel och Julia. Haha asså naaaw. Men sen jag ba nääh vafan ska jag göra i en timme helt själv så jag la mig och somna sen ringde väckarklockan och mamma och aa.. För vi var tvugna att lämna lokalen kl 10 städad och allt och det var stööökiiigt.
Asså när vi satt i rummet några timmar tidigare var det skitljust. Klockan var typ 6-7 men det kändes som att den var typ 11 haha.

Men ja det var kul iaf! Sen gick vi upp och duscha, åt frukost, facebook via datan och så. Spelade nåt spel och sen blev det lite halvtråkigt jag venne jag var iaf lite tråkig var så trött (är d fortf ifs). Men aa sen typ gick de efter ett tag och efter det har jag degat.

Klockan 7 ska jag vara färdig för då kommer Becca och Viktor som kör oss. Fett coooolt att åka med Viktor hahaha (a). Vårt flygplan landar i Kuopio klockan halv ett på natten asså fyfaa-an. Inte så smart att jag sov en halvtimme i natt, nee... Känner lixom nu att jag skulle kunna sluta ögonen och somna haha sick.

Men men har lite bråttom, måste packa och sååå. PUSS <3

Btw för er som inte fattat så åker jag till Finland med Becca och är tillbaks typ dagen för midsommar. Kommer nog uppdatera något därifrån också, mormor har ju såklart dator men bilder kan det blir ganska snålt med..

Men PUSS ha det bäst nuuu! Åh fyfan vilket onödigt långt inlägg det blev..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vetu, när jag kom till mammas jobb så satte jag mig på en stol och tänkte läsa tidning, men så somnade jag... :P <3

2011-06-25 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0