Feel the happines flow through your body.

Aloha!

Igår kom min bror, hans flickvän, min syster och Elliot hit. Vi grillade och umgicks. Jag lekter massor med lilla Elliot, han är nog den sötaste jag vet. Haha han hade växt sjukt mycket! Kunde gå helt och pratade (sitt eget språk dock haha). Han var verkligen på bushumör. Typ tog ut alla stenar från en sak vi har på vardagsrumsbordet och la på bordet och sen med händena vifta i full fart omkring bland de så de flög åt alla möjliga håll. Hahahah men han är så gullig ändå. Stackarn var jättehungrig före vi åt så han tog typ ett päron från fruktskålen på vardagsrumsbordet och bet i det hahaha. Sen skar jag lite bitar åt han från den men han åt inte upp hela. Sen efter ett tag tog han det andra päronet och bet i det oxå hahahhaha.


Elliot tvättar. Haha så söt, han tog schampoo och balsam från duschen och la in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0