I love you inside and out. Damn, your smile.. Baby, you are perfect to me.

!

Tjenare!

Tittade nyss på Simpson The Movie med brorsan! Har aldrig varit nåt stort fan av Simpsons, men den var faktiskt jävligt entertaining och rolig! Så det gillar vi.


Ja jag är bara på säsong ett, men det göööör inget.

Haha igår kväll, eller aa natt, låg jag och kolla på The O.C. till typ halv fyra i min säng. Mamma hade hittat en sladd som vart borta skitlänge till våra bärbara minitv:s eller vadfan det är och blev fett glad när hon sa att hon hittat den! Fett jobbigt att kolla med datan, tar tid att sätta på, stänga av och allt. De där är så lätta. Men aa så nu är jag ganska trött pga igårnattens aktivitet... Men på nåt sätt pallar jag inte sova ändå.
Men asså ändå är det bara jag som älskar att ha maraton med nån serie man har sent inpå sommarnätterna? Inte varje kväll då, men lite då och då! Man känner sig så fri när man gör det hahahh.

Aja nu ska jag antingen sova eller titta på O.C. Helst inte titta på O.C för då kmr jag inte kunna sluta.. Men tror jag gör det ändå hahahha.

Godnatt people <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0