It's hard when you have to watch the person you love, love someone else.

Back on track! Eller i alla fall för fyra dagar ungefär. Åker iväg igen på tisdag!



HAHHAHAHAH SER UT SOM EN LEDSEN HUND ELLER NÅT. Okej helt random, GAMMAL bild och allt men har inte hunnit ladda upp bilder från Finland än så det här får duga nu.

Heeeej alla!

Ett tag sen kan man säga. Var bara vid datan en gång i Finland och då kollade jag bara fb snabbt för hade bråttom. Och så ville jag ju passa på att göra annat och inte sitta som nåt datafreak när jag var där haha. Men hade iaf jättekul för det mesta! Umgicks med släktingar, shoppade, badade och så vidare! Dock badade vi i simhall för att vädret var ju rent skit. Typ regn nån gång, molningt och så tittade solen fram ibland men bara för en liten stund. Så aa vädret var inget att skryta med då haha...

Men det var ändå jättekul att få vara med små kusinerna. Så himla söta! Och Rebecca oxå såklart! Inte lika söt. Haha nej skoja REBECCA DU E SYÖÖÖT! Hahhaha!

Men kom hem igår vid 5-6 tiden nåt sånt. Vårt första flyg från Kuopio till Helsinki var försenat. När vi mellanlandade i Helsingfors skulle vi egentligen haft 1 timme och 20 minuter på oss, men när vi steg av det första planet så stod det redan boarding. Så jag och Rebecca började gå ditåt i snabb takt, köpte med oss lite maaaaaaaat (<3 hahahha) för vi var skithungriga och sen typ nästan kuta dit dirr. Men sen var det endå ganska lång kö där så vi hade inte behövt stressa så mycket... Sen hitta jag inte min flygbiljett men fick gå ändå för jag hade nåt annat men sen hitta flygtanten den ändå och aa vi hamna i en proppfull flygbuss Becca typ lutar sig mot mig så jag nästan ramla i en random killes famn. PINSAMT LÄGE ELLER VAD? Haha och så var det skitvarmt.
Men ja vi kom hem tillslut ändå! Pappa hämtade oss från flygplatsen och vi skjutsade hem Becca sen köpte vi jordgubbar.

Men men nu blir det för långt så jag bryter här, men berättar säkert mer i några andra inlägg, plus bilder såklart!

Hare bra puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0