It's only you and I, underneath this jealous sky.

Vet ni, jag kom på en fett bra sak förut. Jag ska skriva massa ett par inlägg och tidsintälla de till tiden då jag är på Teneriffa. Vill lixom inte att bloggen dör ut och att jag förlorar alla besökare haha. (Inte för att jag direkt bara bloggar för besökarna men jag gör ju det oxå haha alltså för att ni ska ha nåt kul att läsa om.) Nu tillexempel håller jag på. Har tagit bilder på det senaste jag fått. Dock finns det massa mer från typ ett halvår sen men vet inte om jag pallar börja ta bild på alla de plaggen, alla har ju ändå typ redan sett de ändå. Vi får se!

Så jaa fortsätt håll utkik i min blogg när jag är utomlands! Kommer säkert blogga små updates från Alex Ipod och så kommer vi ju gå till internetcafét några gånger! Så bloggen kommer absolut inte vara död. Inte heeelt död i alla fall hahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0