Sometimes life gives you nothing but pain because that's the only way to shape and lead you to a happy ending.

Min lillebror är så söt ibland idag på väg hem på bussen:

Jag - Sa nån att dina nya kläder var fina?
Han - Nej... *sen ett sadface som inte var fake*

Asså nååååh så söt jag tyckte så synd om han ahhahaha.

Jag - Jag tycker i alla fall att dina kläder är jättefina!
Han - Tack.. *lite typ blyg/generad eller vad man säger*

Hahahha asså nu låter det typ som att han är värsta blygisen, men det är han inte! Men seriöst just vid det där läget var han sååå gullig hahaha och ibland är han föööör jobbig men ja nu snackar vi inte om det! Puss.


Haha hans glass matchade hans tröja idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0