Today I caught myself smiling for no reason... then I realized I was thinking about you


Hej alla flickor och pojkar!

Har städat lite (men är fortfarande långt ifrån klar). Usch städa är ett av det hemskaste jag vet! Idag borde jag köpa lite saker och lämna tillbaka ett par grejer men vet inte om jag hinner. Imorn har jag fullt upp med en massa kul och på måndag åker jag till finland i ca en vecka (dock senare på kvällen), så måste lixom ha de där grejerna ihandlade tills måndag, för behöver verkligen och enda tillfället är idag för på måndag händer annat och sen efter det så måste jag packa...

Men men nu borde jag fortsätta städa, vill bli klar så fort som möjligt så att jag hinner med att shoppa lite!

Är inne på mammas data så här får ni lite gamla bilder jag laddat upp på datan för länge sen:


Påväg hem från Linn typ höst-vinter 2009 eller början av 2010.

Skiiitgammal säkert 2008? Med Annabel och Okra Livia när de sov hos mig.


På väg till dansen med Linn i höstas


Jonnas, Olivias och Julias halloween-fest i år! Eller aa 2010 :)


Jag och Annabel bakom en buske HAHAHAHAH.. Typ slutet av 2009 eller
början av 2010


Grönan typ dagen före skolavslutningen i sjuan :)


Hahhaha Annabel festar loss. Tagen samma dag som jag och Annabel
var bakom busken.

Det var lite av vad jag hitta, nu orkar jag inte mer. Ska äta nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0