Trapped in a world of endless war

Vad tycker ni om min nya design? Själv var jag jävligt trött på den förra och den var ju inte så fin från första början heller, men när jag skaffade den var jag ännu tröttare på att inte ha nån header alls.

Men den här är inte direkt så jättepersonlig. Lixom ingen bild på mig, eller nån text. Men det är fortfarande jag som tagit bilden så den är ju inte heeelt opersonlig heller!

Men tyckte den här var fräsch. Inte svart och mörk som den förra. Vit och ljus och så header som är vackert landskap. Bytte även färg till turkos i rubriken, menyn och när man lägger musen över det där permalink, kommentarer och så. Lite fräschare och matchar headern! Jag är rätt nöjd i alla fall med tanke på att det hela tog typ 10 minuter.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0