HAR

HAR
Har du ett förhållande? - Nej
Har du allt du någonsin önskat? - Om man jämför med de som inte har nånting, så ja. Men annars nej. Men tycker det låter väldigt egoistiskt...
Har du någonsin velat dö? - Har väl hänt..
Har du en egen dator? - Japps.
Har du varit på en riktig konsert? - Jaaa :D
Har du några framtidsdrömmar? - Njaa... Asså alla har ju sina orealistiska drömmar, men inga som jag är säker på att jag kan lixom uppnå om ni fattar.
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Haha nej jag är inte alkis som vissa HOST HOST hahahah nej jag skoja..
Har du någon fobi? - Mm asså jag tkr det är skitäckligt med pissande gubbar! Fyfa-an. Men det finns typ massa annat oxå orkar inte tänka nu haha.
Har du körkort? - HAHAHAH jag fick körkort till symaskinen i skolan i fyran (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0