Glitter in the air

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - 14. Fyller 15 den sjätte augusti..
Hur lång är du? - Sist var jag 155,5 hihi :)
Är du nöjd med dig själv? - Ibland, ibland inte. Vissa saker är man nöjd med och andra inte.
Din hårfärg? - Brunett så hett! Hahaha
Ögonfärg? - Grönbruna :) Skiftar väldigt mycket i olika ljus.
Har du några syskon? - Lillebror och två äldre halvsyskon. Min syster kommer typ hit imorn med hennes son :D
Är dina föräldrar skilda? - Nej.
Är du osams med någon i din familj just nu? - Haha nej.
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - Beror på från vem av mina föräldrars vinkel man ser det.
Vill du ha syskon? - Har ju redan haha..?
Vad vill du heta? - Finns många fina namn :)
Hur är du som person? - Skulle nog beskriva mig själv som en snäll, positiv och rolig tjej. Sprallig, flummig och aa en sån där flamsig tjej haha. Alla har sina brister dock.
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - Dummaste frågan
Dricker du? - Alkohol, nej :)
Röker du? - Euw
Snusar du? - Euw
Är du helsvensk? - Neeej :)
Vilken är din naturliga hårfärg? - Bruuun :)

KÄRLEK
Har du en pojkvän? - Nej :)
Är du kär? - Nej :)
Blir du lätt kär? - Haha asså det är skillnad på att vara kär och att gilla nån. Har aldrig vart riktigt kär tror jag. Men jo jag börjar gilla folk lätt. (Dålig egenskap, tyvärr.) 
Vill du ha barn? - I framtiden, absolut!
Hur var din första kyss? - Dålig. för han var dålig hahahah..
Kramar eller kyssar? - Båda :)

DIN TELEFON
Vad har du för mobil? - Gammal Sony Ericsson för väntar på att Iphone 5 ska komma ut och se om jag vill ha den :)
Vad är din ringsignal? - O.C themesong fortfarande hahah..
Vem ringde senast? - Mamma
Vem ringde du senaste? - Mamma
Vem smsa dig senast? - Agnes tror jag
Vem smsa du till senast? - Agnes
Ringer du hellre än smsar? - Beror på med vem
Hur mycket % batteri har du kvar? - 57 %
Hur mycket pengar har du på mobilen? - Har abonemang
Vad är din bakgrundsbild? - Nån random blå med lite fult mönster som är från temat.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Någon gång nästa helg <3"
Vilka finns i din inkorg? - Men gosh ofta man pallar kolla?
Vad är det första du ser när du går in på foton? - Haha jag i bikini från Teneriffa förra sommaren.
Vem smsar du ofast med? - Deeet vill ni veta va.. ;)
Vem är din 12:e kontakt? - Catharina
Vad tycker du om den personen? - Snäll och rolig chey :)
Vem är din 8:e kontakt? - Agnes mamma
Vad tycker du om den personen? - Trevlig och snäll :)

DIN KLASS&VÄNNER
Hur många går i din klass? - Orkar inte räkna haha
Vem umgås du mest med i skolan? - Vart med massa olika det sista halvåret haha :)
Litar du på alla dina vänner? - Njee asså går inte direkt runt och berätar massa privata saker om mig till alla mina vänner, så jag vet inte kanske jag inte gör det helt enkelt.
Vem vill du träffa nu? - Många.
Vem av dina vänner är längst? - Haha säkert Satu!
Vem av dina vänner är kortast? - Förutom jag själv? Vet inte.
Vilken klass går du i? - Har sommarlooov. Men nästa termin blir det nian, läskigt :S
På vilken skola går du? - Sfs
Har du bra betyg? - Inte dåliga, men inte bäst.
Vem av dina vänner umgicks du med sist? - Rebecca :)
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? - Har inte planerat än riktigt. Alla är borta någonstans nu vad jag försått..
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? - Ja.
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? - Nej, inte medvetet iallafall.
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? - Vet faktiskt inte. Men umgås mer med tjejkompisar.

ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? - Sommaaaaar <3
Höst eller vår? - Båda!
Chips eller godis? - Gooodiiis <3
Datorn eller tvn? - Dataaa! Fast senaste tiden har ja börjat se på tv. Så iförsig jag vet inte. Om det är bra program på tv så kan det vara kul för omväxlingens skull :)
Blond eller brunett? - Beror på vem. Men man ser alltid mycket mognare ut i brunt haha. Om man färgat blont ser man typ barnsligare ut eller jag vet inte det är nåt sånt haha.. Men om man är äkta blondin är det ju fint!
Rött eller lila? - Båda! :)
Svart eller vitt? - Båda! :)
Kjol eller klänning? - Båda! :)
Halsduk eller sjal? - Halsduk!
Kärlek eller vänskap? - Asså kärlek är ju också kind of vänskap. Men man ska ju inte dissa nån vän för en kille. Chicks before dcks!
Öl eller vin? - Haha båda är fan äckliga
Cider eller sprit? - Cider
Mjölk eller vatten? - Beror på när :)
Thåström eller Hellström? - Ingen? :P
Justin Bieber eller Jonas Brothers? - Justin Bieber!
Kenza eller Kissie? - Kenza såklart? :P
En bästavän eller flera nära vänner? - Flera nära vänner tror jag
Paradise Hotel eller Big Brother? - Aldrig tittat på nån av de. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0