If only I'd gotten to him sooner. Maybe i could've helped, could've stopped it from starting

Okej nu kör vi en liten resumé av sista skolveckan i åttan! Och aa det var ju inte direkt skola men ändå!

Tisdag:

Började klockan två och fixade inför balen, sprang runt i hela huset i klackskor, fick ont i fötterna. Åt lunch på donken med Jonna och Olivia och aa sen vart man i skolan till typ 11-tiden. Haha lite ovanligt sådär..


Fina servitörer som fixar inför balen. HAHHA jag tog smygbild för alla skulle typ skrikit på mig att jag inte ska ta bild på de annars.. (a)

Onsdag:

Städdag. Började klockan 12 och började plocka ur mitt skåp. Dammsög inte och torkade inte, shhhh! Sen var det nån onödig grej haha vettefan vad det var bra för, typ slöseri med tid? Och sen slutade vi. Drog till donken med Julia och Olivia köpte McFlurry Ballerina kladdkaka. SERIÖST GODASTE! Köpte det på tisdagen och var bara tvungen att köpa det igen, fyyfan vad gott asså! Ni som inte smakat: Ett måååsteee! Sen hann vi sitta där ett litet tag och så kom Satu. Vi alla fyra satt där i... jaaa det blev ett par timmar faktikt haha och snacka. Det var skittrevligt!



Idag:

Vakna, börja fixa mig lite, klä på mig och så. Kom en kvart sent och då möter jag två killar från klassen på skolgården som säger att det är helt fullt och skitvarmt och aa. Men jag går in ändå och man kan väl säga att de hade rätt haha. Gick till övervåningen först och asså skit det var som en mur med vuxna som typ inte ens fick va där? Eller jag venne men aa. Sen undervåningen var det proppfullt i dörrarna. Men hängde lite där utanför med mamma och mormor och till slut blev det tommare i en av dörrarna. Sen gick vi upp till klassen fick betyg och glass. (Ingen ros?! Hahah alla var typ besvikna). När man hade kramat alla och fått ut Becca från niornas klass (tog typ bara fem år?) så gick vi och åt på kina buffén. Asså det var inte sååå gott faktiskt.. Kanske för att jag inte var hungrig hahaha. Men aa sen drog vi en stund till glassbar men orkade inte och sen hem.


Okra Livia, jag och Annabel idag. Mina bröst ser skitsmå ut :o Och jag ser allmänt mini ut bredvid de här två långa tjejerna haha!

OCH NU ÄR DET SOMMARLOOOOV!!! Känns verkligen inte som det... Säger orden högt för mig själv: Det är sommarlov. Försöker ta in de och förstå. Men NEJ, det känns inte som sommarlov.. Aja det kommer väl snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0