Who doesn't long for someone to hold? Who knows how to love you without being told.

Skit vad tiden har gått snabbt.. Kan inte fatta att det är skolavslutning imorn, helt sjukt asså! Tiden bara rinner ut, seriöst... Skönt att slippa läxor, prov och annat skit. Men kommer ändå sakna många, samtidigt som det kommer bli skönt att slippa vissa. Om ca två månader går jag i nian. Om ett år vet jag vilket gymnasium jag kommer gå på. Om ett år har jag gjort nationella prov. Om ett år är grundskolan slut. Fan va snabbt det går. Gosh!

Men men imorn är det som sagt skolavslutning. Har ett antal klänningar jag fått på senaste tiden och är inte helt hundra på vilken jag ska ha, men är ändå ganska säker. Ska snart prova den och se och efter det ------> Duschen.


Det var btw skitkul på Beccas landställeeeee :)

Men nu ska jag sätta fart, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0