And he said - Baby, your the one I'm dreaming about.

Tjatja igeeen!

Fick bara lust att blogga haha. Ja.. Jag gör ju allt för att slippa plugga. Usch vad dålig jag är. Önskar jag bara kunde ta fram böckerna och koncentrera mig, men det går verkligen inte.. Koncentrationsproblem kanske..? Aja ingen aning. Men när jag väl börjar plugga och kan koncentrera mig brukar det gå bra, men nu går det bara inte. Funderar på godisförbud, men asså samtidigt känns det som att "We only live ones". Godis är ju så himla gott och man ska göra saker man tycker om och äta saker man tycker om.. Aja måste fundera på det haha.

Skoldagen var helt okej. Halvtråk och halvkul. Kändes som att alla var sura.. Eller okej verkligen inte alla men aa.... Men jag orkar faktiskt inte bry mig när folk inte berättar vad det är. Asså jo men man kan inte säga att man är sur på en och sen inte berätta varför? Lixom säger du A måste du säga B.. Gosh. Aja orkar inte bry mig just nu som sagt.

Skulle haft franskaprov imorn med det flyttades till fredag. Konstigt, för vi får inte ha två prov på samma dag tror jag? Menmen måste plugga hårt nu. Haha Jasmine gör det betyder att du ska göra det oxå och inte bara säga att du ska. Klockan är redan 6 om typ fem minuter, så jag tror jag stänger av datan. Kan inte plugga annars, sån är jag. Haha faktiskt så kan jag inte ens plugga om jag är i mitt rum överhuvudtaget. Slutar alltid med att jag sitter fastbänkad vid datan. Ger mig så himla lätt..

Vad händer i helgen då? Tror det blir Agnes och de där två jävlarna, haha! Inte säkert men maybe.. Och så tror jag att pappa nämnde något om middag med hans kollega och deras familj.. Aja ingen aning. Agnes om du ser det här, så: Är inte ens så säker på om jag orkar träffa de haha.. Menmen annars kommer det inte hända nåt spec iaf...

Aja måste duscha sen oxå och välja kläder till imorn. Funkar inte längre att jag gör det på morgonen, kommer typ en halvtimme för sent då haha. Juste nu kan föräldrarna se alla förseningar och grejer på datan.. O.o Tur att jag inte ens gett lappen till mamma som man skulle lämna in typ i måndags.. HAHHAHAHA! Sånt är livet!

Asså oh my gosh jag skrev fan värsta livshistorian.. Bäst att sluta haha! Puss.



Väääääldigt gammal bild. Förra året på våren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0