Bara för att det är kul!

STEG 1
Namn: Jasmine
Födelseplats: Karolinska
Bor: Hemma
Ögonfärg: Brungröna. Beror alltid på ljuset.
Hårfärg: Brun
Skostorlek: 36 37
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Inte vart ute än.
Dina svagheter: Beror på hur man menar men jag tar det som vad jag inte är bra på. Jag kan absolut inte sjunga, inte rita heller och aa det får räcka.
Rädsla: Att dö och inte hinna med allt. Och så är jag jätterädd för pissande gubbar. Eller alltså de äcklar mig mer men jag tror jag kommit på varför jag är rädd för de. Typ för att om de skulle röra mig med sina äckliga kisshänder hahahah!


STEG 3
Första tanke när du vaknar: 'Vad är klockan?'
När somnar du: Olika oftast.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Känner ingen skillnad men tar nog ändå coca cola.
McDonalds eller Frasses: Vad fan är frasses? Donken ftw!
Vans eller Converse: Converse!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Spelar ingen roll.
Choklad eller vaniljglass: Chokladglass!


STEG 5
Svär du?: Ibland
Sjunger du?: Haha ja men inte när andra hör
Duschar du varje dag? Ja, men inte håret.
Röker du?: Usch, aldrig!
Gillar du skolan?: Nja.. Alla vänner är ju där så hahah.
Har du bra självförtroende?: Duger.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ehm beror på vad det gäller...

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Shoppat: Ja!
Bajsat: Nej såklart inte.
Ätit sushi?: Nej.
Stått på scen? Hmm nej inte vad jag minns.
Skejtat: Nej.
Bakat?: Aa.
Stulit : Nej.
Rakat dig?: Ja hahaha 
Kysst någon?: Nej!
Kramat någon?: Ja!


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Däckat på däckarbänken hahhaha
Varit full?: Nej
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? Av Alex.. Haha
Busringt någon?: Ja
Gjort något som du ångrade?: Ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Jag vet faktiskt inte! Finns så mkt fint..
Hur vill du dö? Utan smärta.
Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte än.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Många
Antal CD-skivor du äger? Hahah skitmånga orkar inte ens räkna.
Antal piercings?: Bara hål i öronen.
Antal tatueringar?: Inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Haha minns inte. Ett par..

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: TENERIFFAAAAAAAAA! Hänga med kompisar, konfirmera mig, shoppa, bada, sola, BLI BRUUUUUUN, njuta. JAG SKA GÖRA ALLT!
Vad ska du göra i vinter?: Usch inte kul att tänka på att vintern snart är tillbaka när den just håller på att gå bort... Men nästa års vinter kommer jag iaf åka till Teneriffa antar jag.
När tar du studenten?: Man tar väl efter gymnasiet? Isånnafall blire typ 2015!
Vad gör du efter gymnasiet? Ingen aning.. Plugga vidare kanske.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Antagligen ja.
Vad händer till helgen? Helgen är nästan slut men imorn blire Finland!
Vad vill du helst göra just nu? Sova eller dansa haha.


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Varför inte.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Det är utseendet som ger insidan en chans haha.. Men ansiktet när det gäller utseende typ.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Ingen aning. Agnes säkert haha!
Vem är den perversaste person du känner? Hahahhahaha tänker inte hänga ut nån nu..
Hur många gånger har du varit utomlands? Orkar inte räkna men lagom många.
Vilket land är bäst? Teneriffa! Fast aa det är inget land men...


Kommentarer
Postat av: ankan :p

hahhahahahahahahhaahahhahahah det där är inte sant :O att ja ska bli tsm me nån.. töööönt :) hahha bra där att du inte sa agnes på "perversaste person du känner" hahah KÅTBLICKEN FÖR FAN!

kom hem nu från finland saknar dig ju min fjant :( ja vill smsa nuuuuuuu <33333333



gud va pinsamt om nån ser den här kommentaren :O hoppas inte

2011-03-07 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0