Every rose has its thorn

Hey folkz!

Sitter här och lyssnar på musik som vanligt. Folk börar tjata om att jag ska blogga mer så jag antar att jag måste göra det då.. Men har haft fullt upp den här veckan så har inte haft någon möjlighet att blogga. Engelska skrivning i onsdags och franska- OCH musikprov idag. Asså man ba va? Får man ens ha två prov på en dag? Antagligen, men då kan ingen skylla på mig om jag får dåligt på båda. Fick freaking G+ på musiken?! Hade värsta blackouten haha.. Men stör mig på att jag var typ ETT HALVT poäng från VG? Gosh.. Men jag tycker jag fick bra för när jag gjorde provet ville jag bara sjunka ner på marken och gråta hahah kände mig så misslyckad o trodde jag skulle få alla fel och IG.. Aja nu vet jag iaf att jag inte ska förvänta mig MVG i musik. Inte direkt för att det är något jag strävar efter men. Franskan gick oxå åt helvete kan man säga.. Hoppas iaf på VG. Ska fan va nöjd då.

Men nu hostar jag som en Gud vet vad.. Och aa annars så chattar jag och lyssnar på musik som sagt. Blev ett väldigt ointressant inlägg, men vad ska man göra lixom.

Nu har jag suttit här i typ 3 timmar med det här inlägget opublicerat (överdriver inte) och fortfarande har jag inte hittat någon bild. Så nu fan skiter jag i det. Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0