Godmorgon!

Eller okej lite sent att säga godmorgon men.. God dag!

Mobilalarmet ringde klockan 9.. Snoozade i säkert två timmar haha. Stängde av tillslut. Mamma kom och väckte flera gånger, somnade om. Becca ringde. Men jag tryckte på upptaget. Haha sen när hon ringde igen senare och ba länge du pratade med någon. Jag ba mm asså ne jag tryckte på upptaget.. Hahahha ne men va taskig jag är. Men asså orkade inte snacka, ville sova haha! Och så trodde jag hon typ sammarbetade med mamma och pappa att de typ sagt att hon ska ringa mig så jag svarar o vaknar. Haha men så smarta är de ju inte att de skulle kommit på det..

Skulle ha gått på bio idag med Linn men har verkligen ingen lust att se på film! Men hon kommer hit typ för jag orkar inte gå nånstans haha..


Hade lite tråkigt imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0