Hate that I love you.

Tjena tjena!

Dagen var sjukt rolig faktiskt. Ja om jag ska vara ärlig så hade jag nog lite för roligt.. Vår nya matte/no lärare har säkert fått helt fel bild av mig tyvärr.. Måste bättra mig haha! Men ja jag hade ändå kul som sagt, haha! Nu ska jag plugga till engelskan imorn! Och matteprovet var visst på torsdag så jag kan plugga mer, hihi! PLUGGA. Hatar ordet..

Men nu chattar jag med min lilla bebis Linnuli på msn och lyssnar på musik! På tal om bebisar så var Elliot här igår, så sööt. Och så stor han blivit! Ingen liten bebis längre.. Han kan ta typ några steg oxå, fast sen ramlar han haha.

Menmen nu blir det plugg som sagt! Puss.

Skulle ha publicerats i måndags. Inte lite efter nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0