Hemma!

Nu är jag hemma! Eller aa har vart det rätt länge men inte orkat blogga haha.. Men det var skitkul hos Jonna igår! Vi spelade ett skitroligt spel hahh skit va vi garva, basta, hade ansiktsmask, titta på film och hade allmänt kul bara! Jättemysigt hihi. Sen sov vi där. Och aa imorse låg vi och dega o typ titta på musikvideos på mtv haha. Men tack för igår och idag tjejer, hade jättekul :)

Nu åt jag nyss makaroner med köttfärssås. Var skithungrig haha. Ska typ se på film nu! Pusshej


Hihi mys igår. När vi skulle se på filmen. ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Naaw, jag hade det jätteroligt jag också! Dock är det inte lika roligt att du lägger in en bild där jag ser gravid ut...

2011-03-04 @ 12:58:19
URL: http://dittotwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0