Home sweet home.

Hahahha skiiit vad kul jag har haft! På båten på vägen hit sov jag och Olivia inte ett skit. Inte så att vi lixom gick och la oss och sov lite, utan bokstavligt talat. Vi gick aldrig och la oss. Men asså det var typ en och en halvtimme tills vi skulle vakna så vi ba vi kmr aldrig komma upp om vi sover nu. Vi låg i sängen och tog bilder,kolla på mtv och flumma när Annis och Joa sov. Annabel och Joanna la sig ändå vid 4-tiden sen väckte vi de med vatten när det var dags att vakna AHAHHAHAHHA, SKITKUUUUL! 
Kom hem igår vid halv 8-tiden iaf. Satte mig vid datan och kolla allt jag missat. Haha men mitt i så höll mina ögon på att slutas helt. Så gick och la mig och vakna klockan 14 av att becca ringde. Jävel. Haha men orka inte svara så fick köra med upptaget hela tiden och hon ringde 20 gngr asså skit va jobbigt, så jag var tvungen att svara till slut.


Från båten på vägen dit. Då sov vi iaf 2 timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0