Love that I hate you

Tjena tjena!

Dagen var piss. Jag var piss. Alla var piss. Jag var tråkig. Jag var trött. Jag hade ont. Jag var hungrig. Jag var törstig.

Där fick ni den viktigaste infon om min dag. Mycket viktig och intressant alltså, skriv ner det för det kommer säkert komma som fråga på matteprovet!
Men ja som ni ser där några rader ovan så var det inte direkt världens bästa dag för mig. Jag hade tråkigt som fan. Heeela dagen rakt igenom. Bara tråk. Och jag var fan deprimerad. Undra varför, vädret var fint och allt men jaja så gåre ibland.
Spenderade i alla fall den mesta tiden av dagen med min musik och mitt tuggummi haha, så har inte så mycket intressant att komma med.

När jag gick hem så lukta det skit. Asså verkligen vart jag än gick. Började nästan tro att nån tryckt upp bajs i näsan på mig eller nåt. Ni ba det var säkert du som lukta. Haha nej men det var faktiskt inte jag.

Aja puss hej.


Jätterena fönster, det enda mamma pratar om nu förtiden hahaha. Ignonera mina vackra fönstermålningar som jag gjorde när jag var typ 8 och inte har tagit bort för det skulle kännas fett sorgligt. Men herregud, I heart the weather asså!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tihihiihi, jag stoppa upp bajs i din näsa medans du sov.. tihiii^^

2011-03-23 @ 20:37:10
URL: http://sannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0