Mornin'

Just nu sitter man och lyssnar på musik och mamma tjatar på mig för att jag sitter här. Great.. Imorn bär det av mot Mynämäki! Vet inte om jag är särskilt taggad faktiskt. Det måste va nåt fel på mig, men just nu känner jag för att hellre dra till skolan bara. Men min familj jag ska till verkar vara otroligt trevliga! Kommer iaf bli sjukt kul på båten! Och buuuféeeee!

Men men måste packa idag. Usch det är det värsta jag vet. Hatar att packa!



Två bilder från igår kväll. Myyys! Lagom fjortispose på den sista men den får duga haha.

Har bestämt mig för att sluta göra bildlösa inlägg! Alla standard-inlägg måste innehålla minst en bild! Tråkigt att läsa annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0