Never felt like, felt like this before

(↑ Sitter fast i skallen.)

Onsdag imorn, yey då har halva veckan gått! Skoldagen var inte så illa, tisdag är vår chilldag. Fysik, Engelska, Svenska, Lunch, Slöjd, Klassföreståndare, Elevensval. Så no är typ det enda som verkligen är jobbigt på tisdagar... Efter skolan väntade jag på Agnes skitlänge för det var strömavbrott i tunnelbanan... Men hade som tur lite folk som sällskap. Men vi hann inte riktigt ses då för det tog så lång tid haha, så jag drog hem.

Igår efter skolan kom Agnes oxå t Fridhemsplan vi skulle kolla en sak. Men men vi gick till någon affär och kollade, åt lite på donke, pimpade våra mobiler där och aa hade allmänt kul haha. JUSTE när vi var på donken så kom Eddie, ni vet från idol?, med en annan snubbe och satte sig och åt typ 3 bord från oss. Hahahhhahah vi börja asgarva.


Två fula mobilsmycken som reste lite här och var bl. a till de iskalla öarna vid namn min panna och Agnes panna. Men deras resa slutade i det tropiska donkens toalett. (HAHAHHAHA TÄNK ER MIG OCH AGNES MED DE DÄR PÅ PANNAN HELT FLUMMIGA OCH SEN KMR EDDIE OCH SKA ÄTA HAHHAHAH)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0