Solna c.

Ja idag var jag med Agnes igen dådå. Chillade i Solna c, gick runt lite, satt på nått fik och donken och aa. Bara hängde lixom haha. Men det var kul kul! :) Hahhahah filmade igen när Agnes dansar sin dans så jäkla skön hahaha det måste ni erkänna!

Men är fett taggat inför imorn! Tjejkväll/sleepover eller vad man nu ska kalla det hos Jonna med Olivia och Annabel! Mys mys haha! Men kommer bli jättestressigt för mig imorn.. Måste duscha, städa rummet, fixa mig, packa och allt sånt. Men får väl skylla mig själv när jag inte gjort det tidigare..

 
Haha från idag. Man ser ju inte direkt så jättemkt.. Men bättre än ingenting! Och så får ni vrida på huvet oxå, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0