STREEEEEEEESS?

Före det snacka vi om en engelskauppsats man ska göra på tisdag och som jag inte hade nån aning om.

Jasmine säger

Aa

Men ändå skit

O musikprov på fre

Vad mer?

annabel säger

inget, som tur är

blir en fullspäckad vecka

Jasmine säger

HUUUH

Kändes som att vi skulle ha nåt på onsdag

Värsta lättnaden xd

annabel säger

aa

franska?

Jasmine säger

Vaaaa?

annabel säger

aa, franskaprov

Jasmine säger

NU PÅ ONSDAG?

annabel säger

aa

skrev jag inte det?

Jasmine säger

Vaaaaaa

Neeeeeej?

VAAAAAAa

VAAAAAAa

VAAAAAa

Omg omg panik

PANIK

FATTAR DU

annabel säger

mm

Jasmine säger

JAG VISSTE INGENTING

VA

ASSÅ VAAAA

HAR INTE PLUGGAT

INTE TILL MUSIKEN

INTE TILL FRANSKAN

INTE GJORT ENGELSKA GREJEN

annabel säger

inte jag heller

Jasmine säger

PANIIIK FATTAR DU?

SKIIIT

SKIIIIT

HAR LUST O BAJSA PÅ MIG

SKIIIIT

OMG OMG OOMGG

annabel säger

kanske bäst att börja göra engelskan nu? sen när du är klar med den så börjar du plugga till franskaprovet

Jasmine säger

JAG HAR INTE ENS GJORT LÄXORNA JAG SKA GÖRA

SKIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0