Here we gooo

Märkeskläder eller secondhand? Asså jag köper fakiskt aldrig second hand och det beror på vad man kallar märkes. Om det lixom är puma och sånt som är rätt billigt eller lixom typ prada, burberry och sånnahär jättedyra. Men hellre märkes!

Mac eller PC? Pc, haha alla killar säger att Mac datorer är jättedåliga :)

Liknar du en kändis? Typ inte.

Är det ok med vita lögner? Ja asså utan vita lögner skulle alla ständigt vara sura på varann.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? Big brother ;) Hahahahha skoja nej men jag vet inte!

Hur många timmar sover du per natt? Beror alltid på om det är lov, vardag eller helg.

Favoritsåpa alt. dokusåpa? One tree hill och Oc! :D

Vilket lands matkultur tycker du bäst om? Venne gillar kinesiskt, italienskt, persiskt iaf.

Vilket intryck gör du på andra? Bra hoppas jag?

Det här vill jag bli när jag blir stor Ingen aning. Framgångsrik!

Detta skulle jag vilja prova på åh gud det finns massor..!

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på... Inga kommentarer..

Det här får mig att bli alldeles vansinnig... När jag ser mobbade barn. Som på Mynämäki. Alla elever som står ensemma och bara glor ner i marken med en ledsen min. Jag gråter innombords.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra? Humor!

Varför bloggar du? Kul haha :D

Betyder kärlek mer för dig än vänskap? Nej båda är lika viktiga! Vänskap är kanske viktigare..

Vad kan man leva utan? Kemiboken -.-

Vilket är viktigast hos din partner? Humor, omtänksam, snäll, utseende oxå såklart hihi!

Har du funnit Harmoni i ditt liv? HAHAH VA?

Hur ofta lagar du mat hemma? Aldrig. :$ Eller jo nån gång när jag är ensam och det inte finns nåt i kylen haha.

Vad skulle du göra med ett friår? RESA TILL USA OCH ANDRA STÄLLEN I VÄRLDEN!

Hur svarar du i telefonen? "Hej det är Jasmine" eller "Hej"

Vilken var din första konsert? Julkallabalik med Markoolio, Amy Diamond, Danny osv.... haha skit! Det var ju för några år sen dådå..

Hur ser folk dig? Fråga de?

Människa som gör dig enbart ledsen? No comments..

Människa som gör dig enbart glad? Vet inte om dt finns nån sån.

Favorit tv-program? Kollar inte på tv :)

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? Ta det lugnt, träffa nån kompis senare på dagen.. Shoppa, äta ute aa typ så :)

När grät du senast? Minns inte.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? Mycket!

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? Nej!

Vart går din drömresa? ÅÅH FINNS SÅ MKT JAG VILL ÅKA TILL! FLORIDA, NEW YORK MASSA MER!

Vem är ditt drömragg? Haha finns ju många snygga så ;)

När blir man vuxen? När man är mogen nog och vet vad som är rätt och fel och kan ta hand om sig själv. Finns ingen speciell ålder, alla mognar olika.

Vill du säga förlåt till någon? Hmm.. Typ.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? Asså om man e snygg fast olycklig då är jag ju hellre lycklig för då tänker jag säkert inte på om jag är snygg eller inte hahah!

Vad är lycka? En känsla.

Vem har makten i ditt liv? Mamma och pappa.. Tyvärr -.-

Har du någon dold talang? HAHA AA! 1. Jag kan knäcka typ allt på kroppen. Eller okej nästan. 2. Jag kommer ihåg allas för och efternamn. Även på de jag inte känner och vet vilkas vänner det är HAHA. Stalker..

Har du mobbat någon? ALDRIG!

Vilket djur skulle du vilja vara? En pingvin! Haha nej men jag vet inte. Kanske fågel. Då kan man ju flyga och grejer... ;)

Har du någon fobi? KISSANDE GUBBAR! ORMAR!

Vad är det pinsammaste du gjort ? Kommer inte på något nu :)

Har du snattat någon gång? Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0