Can I save you from you?

Måndag:

Vanlig skoldag EXCEPT from that vi sluta typ 2! Det var nån liten konsert som framfördes av småbarn. No offence men asså det var inte det roligaste jag gjort. Ärligt talat kändes lite som att jag hellre räknade matte. Asså omg vad taskig jag är men asså aa de kommer ändå inte läsa det här så. Och så fattar jag verkligen inte hur de tänkte när det gällde kläderna... Aja slutade ändå klockan 2 som sagt tack vare de, så ska inte klaga!
Efter skolan började jag dra hemåt. På perrongen sitter Becca och asså det var ju typ meant to be! För jag typ kände att jag inte pallade dra hem än, så vi drog till Solna C tsm. Gick runt där, flummade som vanligt haha. Kul kul!

Tisdag:

Vanlig skoldag typ, minns inget spec. Efter skolan vare ett gäng som stanna och jag orkade inte dra hem så jag kinda anslöt mig. Haha men det var kul det.

Onsdag:

Vanlig dag typ minns inget spec. Bra minne jag har haha... Nej men aa. Efter skolan skulle jag och Olivia dela ut nåt papper till niorna men vi hann inte. Sen drog vi till pressbyrån, köpte en croissant. (Älskar croissanter asså mmmm). Sen gick vi tsm till bildsalen skulle göra mitt bildarbete men det fanns roligt folk så jag gjorde inte direkt mitt bildarbete haha...

Idag:

Vanlig skoldag typ. Friendsmöte på lunchrasten, sen matteprov efter. Gick ganska bra, dock kände jag att jag failade på några. Men gjorde mitt bästa. Haha satt kvar i typ en timme till själv med lärarn, creeepyyy! Aja sen drog jag till jumpan. Hann köra lite fotboll och sen var timmen slut. Hade en tjejvikarie btw, hon var fett snäll!

Imorn:

Vanlig skoldag sen ska jag träffa Angkaaaan! Blir väl lite shopping och så, dock är det det sista jag borde göra med tanke på mitt garderobstillstånd, men men..


Haha gammal bild på Becca från när vi var i Kista för ett tag sen. Bildbrist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0