Dont play with the fire

Igår var jag i Kista med Angkan dårå! Vi gick runt och kolla, jag köpte underklääädeer <3 Asså jag älskar att köpa underkläder, men det gör typ alla tjejer jag säger det till haha så det är väl normalt då.

Btw Linn jag såg ett gäng killar igår i kista och en av de var Benne så det var nog folk från din skola, fett cooolt haha för du var med de innan tänk om jag hade sett dig? :)

Tappade bort mitt favorithalsband igår också. Great lixom! Asså känns som att jag hellre skulle vilja ha den och råkat ta sönder den än att jag vet att jag tappat det och nån annan kan ta det och få den till sig själv.. Men aja sånt skit händer väl...

Idag har vart en degar-dag. Kind of i alla fall haha. Men tycker det är härligt att bara få dega och inte gör nånting när man nu är ledig för en gångs skull. Dock är det inte långt till sommarlovet! Ååh längtar så sjukt till Teneriffa. Jag typ dööör när jag tänker på deeet.. Längtar så sjukt asså fajdpasodlåascdsajfkol. Haha nu ska jag inte överdriva. Okej jag gjorde inte det, utan det där är precis hur jag känner, men nu vet jag att ni kommer tycka att det är överdrivet så aa. Let's just say so.


Iiiih :D

Imorn ska jag på Beccas dansuppvisning! Det var iaf imorn om jag minns rätt? Men ska ringa eller messa henne på morgonen och checka tiden och så. Men Becca du kommer ändå läsa det här så haha aa nu vet du.

Nu känner för att sova eller något liknande.. Men kommer antagligen slänga in nåt sorts inlägg före det. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Linn

Yes, ja var med dom (: ahah fett synd ju!<3

2011-05-22 @ 16:24:13
URL: http://elifotos.blogg.se/
Postat av: madde

har du tagit bilden? :)

sjukt snygg! :D

2011-05-24 @ 21:41:44
URL: http://mmaddeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0