Here we go again

Hahah Becca vet att du hatar när jag gör listor, men det är kul att göra de :)

ÄR DU?
---
1. Är du snygg? -
Ibland och ibland inte.
2. Är du fet? - Nej.
3. Är du smal? - Nej.
4. Är du en tönt? -  Ja men det är ju klart hahaha..
6. Är du sjuk? - I huvet? :P
7. Är du feg? - Ibland
8. Är du törstig? - Jag är faktiskt sjukt törstig jätteofta. Nu oxå, ja.
9. Är du 15 år? - Nej, i Augusti smällere ;)
10. Är du rik? - Nej.
11. Är du fattig? - Nej.
12. Är du smart? - Haha som jag sagt tidigare: Finns inga dumma människor bara lata. Jag är alltså inte dum men jag är sjukt lat..
13. Är du shoppingsugen? - Brukar vara det hela tiden men har inte vart det på den senaste tiden.. Weird!
14. Är du retsugen? - Alltid haha
15. Är du saknad av någon? - Ingen aning

SKULLE
---
1. Skulle du vilja vara längre? - 
Liiiite liiite längre kanske men nej inte mycket mer :)
2. Skulle du vilja väga mer? - Haha skit nej!
3. Skulle du dricka dig full nu? - ...Nej..?

KAN
---
1. Kan du vifta på öronen? - 
Med hjälp av händerna ja hahah..
2. Kan du slicka dig på näsan? - HAHA jaaaaaa och jag är fett stolt för det är min enda dolda talang! Haha jag är seriös :$
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Yes
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -  Haha nej! Eller jo kan funka om jag är sjuuuuukt sur på nån!
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Haha man blir väl törstig när man dansar?
6. Kan dina vänner lita på dig? - Till 100 %
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Asså varför inte, skulle ju inte döö men njaa... :P

ANTINGEN ELLER
---
9. Pierca tungan eller näsan? - 
Haha tungan  
10. Vara seriös eller rolig? -
Rolig!
11. Brinna upp eller drunkna? - Åh fyfan sånt här svarar jag inte på :S
12. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar? Vafan lixom? Hahaha

SVARA ÄRLIGT
---
1. Tycker du om någon just nu? -
Nej.
2. Sol eller måne? - Sooool <3
3. Vinter eller höst? - Hööööst <3
4. Soligt eller regnigt? - Beror på! Såklat soligt men ibland kan det vara skönt med lite regn. Älskar att stå ute när det bara öser!

OM MIG
---
1. Hur mycket är klocka just nu? -
00.12 (Haha det är väl inget om mig..? :P)
2. Fullständigt namn? - Jasmine M. F.
3. Vart vill du bo? -  Hemma helst..?
4. Hur många barn vill du ha? -  Två eller tre. Vill ju att ens barn ska ha ett syskon men lixom inte mer än tre ändå.
5. Vill du gifta dig? - Ja absolut. Dock när man hittat rätt person haha..
6. Är du kär? - Nej.
7. Favoritårstid? - Sommar, vår, höst, vinter asså alla har sina egna fördelar.. Men typ .. Nej går inte att välja. Eller jo sommar typ!

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA
---
1. Kysst någon? -
Nej.
2. Blivit kramad? - Ja.
3. Känt dig fånig? - Haha ja..
4. Saknat någon? - Faktiskt ja..
5. Ljugit? - Vit lögn.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0