I love you but it's not enough

Omg jag gjorde 2 sidor matte nyss, känner mig fett med duktig! Fullproppad vecka. Matteprov på ondag, fysikprov på torsdag, so oförberett läxförhör nån dag, engelskauppgifter till på onsdag typ och sen engelskaberättelse till imorn som jag redan skickat (yey!). Men ja det här innebär iaf att jag inte kommer ha nåt liv denna vecka. Inte för att jag har det annars heller haha. Men men ska göra mitt bästa med hela skiten och så får vi se hur det går! Men jag tänker iaf kämpa för att få antingen matten eller no:n flyttad till nästa vecka, för asså de två svåraste ämnena på dagarna efter varann? No way! Men vi får se hur det går med det...

Nu tänkte jag hoppa in i duschen *boink* *halk* haha nej men aa. Så jävla torr humor jag har såhär på kvällen sitter och garvar för mig själv nu. Natthumor på hög nivå... Eller man kanske ska säga låg? Aja efter det ska jag iaf försöka läsa lite fysik eller typ räkna några tal.

Men pusspuss!


Plötsligt kände jag verkligen för att lägga in en bild på Becca där hon petar i naveln... Hahhahahah. Sesi rompaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0