Morsdag







Firade ni? Vi åt iaf tårta och så hade pappa köpt rosor och så när jag var i Solna så köpte jag blommorna på nedersta bilden och kortet. Typ första gången jag köper, vi brukar alltid ge en gemensam.

Haha och så måste jag bara berätta det här.. Jag höll på att promenera mot bussen, jag skulle hem. Så ringde jag pappa:
Jag - Har du köpt blommor?
Han - Jaa.
Jag - Men åååh, det har jag också.
Sen hör jag han säga till mamma ba: Jasmine har köpt blommor.
Asså skiiit jag typ explodera jag ba: MEN NEJ DU FÅR JU INTE SÄGA DET SKA VA EN ÖVERRASKNING?!
Han - Oj förlåt jag visste inte hehe.
Hahahah sen jag ba: ÅÅÅH JAG VILL INTE PRATA MED DIG! och lägger på luren.
HAHAHHA NI SKULLE SÄTT MEJ JAG HÖLL NÄSTAN PÅ ATT GRÅTA.

Piiinsam chey eller vad hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0