Now I know

Ett tag sen jag bloggade men det senaste blev en röstning. 11 personer har röstat, tycker det är lite tråkigt att inte fler röstat men jaja. Musik dominerade iaf så nu ska jag lägga in mer musik, outfits (som var tvåa) och 5 saker/visste du att. Vill även bara snabbt nämna varför jag lägger in så lite musik (med tanke på bloggnamnet) och det är för att det känns som att om jag lägger in musik för tight efter varann så kommer ni inte att lyssna på alla för att ni inte orkar pausa de tidigare och då slösas ju bara bra låttips bort? Så brukar därför göra ett flertal andra inlägg mellan låtinläggen. Men okej då vet jag iaf och kan skit i det dära. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0