Right now



Sminkar mig lite just nu. Ska träffa Becca i centrum klockan halv två. Vi ska fika och kolla runt lite! På tal om smink så råka jag tappa bronzern i golvet igår hahaha... Och vet ni vad? Den gick sönder hahahha.. And she does it again, lixom! Tappa ju en av mammas andra som jag använde förra året och den gick också sönder. Fast den här blev dock inte sååå smulig. Blev lite större bitar så samlade ihop de och man kan fortfarande använda den :) Men det var lite mammas fel för hon attackera mig sen ramla den ur necessären. Aja ingen är sur så det gör väl inget.

Igår var jag i Kista c med Angkan! Hade kul som vanlig och fick med mig en massa hem. Dock ska jag lämna tillbaka hälften, haha. Ibland blir jag lite för entusiastisk när jag shoppar och då blir det så att jag kommer hem med en hel hög och så dagen efter inser jag att mycket av sakerna inte var så fint trotsallt och att jag verkligen inte behöver de. Hahaha. Men tre plagg blev det. Kanske visar upp de. Haha vet att jag ändå inte kommer göra det. Orkar aldrig. Men jo nån gång kanske!

Aja nu känner jag att jag borde börja sätta fart. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0