Tant

Barn:
[] jag älskar tv-spel
[] min favoritglass är dajm
[] jag föredrar hårda paket
[x] jag bor hemma hos mina föräldrar
[] jag tycker om tecknade filmer
[] min favoritsylt är jordgubb
[] jag tycker att pussar är äckligt
[x] jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
[] jag vet inte vad "sitt still" betyder
[x] jag har ett gosedjur i sängen Haha två stackars gosedjur är där vart mina fötter är.

Summa: 3

Tonåring:
[x] jag svär ofta
[] jag tycker det är coolt att bli full
[] jag har finnar
[] jag ogillar barn
[x] jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
[x] jag kan inte vistas ute utan att ha gjort iordning mig
[x] jag ogillar ansvar
[x] jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen

Summa: 5

Vuxen:
[x] jag vill ha/har barn
[] jag följer nyheterna
[] jag önskar mig saker till hemmet
[] jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
[x] jag tycker om äggula
[x] jag är eller vill bli gift
[] det bästa med julafton är att släkten samlas
[x] jag tittar inte mycket på melodifestivalen
[x] Om jag lyssnar på radio är det inte med datorn
[x] jag storhandlar Då menar jag kläder, hahaha

Summa: 6

Tant/gubbe:
[x] jag tycker om att lösa korsord
[] jag har gråa hår
[] jag har mycket rynkor
[] jag lagar mat varje dag
[] jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
[] det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
[] jag förstår mig inte på dagens ungdomar
[] jag har barnbarn
[] jag blir gladast av mjuka paket
[x] jag tycker om kokta grönsaker

Summa: 2

Barn
Tonåring
Vuxen
Tant             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0