Three things can not long be hidden: The sun, the moon and the truth.

Tjenna kompisar!

Ganska onödig dag i skolan idag! Hahah staplar upp dagen, för det blir lättast så:

Franska  Kolla på korta barnfilmer. Skittråkigt tycker jag menmen..

So  Först kolla på kort film. Haha mina ögon slöts hela tiden, var skittrött! Sen skulle man jobba vidare i böckerna men det var inte direkt som att jag gjorde det. Satt typ och tänkte på en massa annat haha..

Finska  Kolla nån tysk film. Den var ganska tråkig haha men bättre än inget. Hoppas den blir bättre.

Lunch

No 
 Märkte inte att vi hade börjat, stod och läste "Jag i nian"-texter. Kom tio minuter sent, inte för att det gör mig något, missar gärna lite av no:n. Men vi hade vikarie och de satt och kolla på planet earth. Asså så jävla tråkigt! Det är ändå helt okej när det är djur men nu var det om freakin fiskar?! Alla typ sov hahaha...

Efter så gjorde jag en grej och jag är glad att allt är löst nu! :)

Jumpa  Nån random brännboll med helt fkd up plan. Fatta inget, vikarien trodde säkert jag var dum i huvet. Piiinsamt.. Men aa gick dit och var där sista halvtimmen typ haha pga det jag gjorde tidigare..



Imorn äre dagsverket-skit.. Funderar på att gå till skolan istället. Har inte valt än haha. Varje elev på högstadiet ska tjäna ihop 200 spänn av något och aa sen skänker vi till nån fattig skola i Himalaya som inte ens är fattig... Men men pallar inte egentligen.. Måste typ jobba hemma och typ tvätta tvätt (?!) och jag vet inte ens hur man gör och asså nej det funkar inte.. Men ändå vill inte till skolan om ingen annan ska dit? Beslutsångest typ haha men det löser sig.


Haha oldie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0